TRENERZY
Wszyscy trenerzy współpracujący z KAM Instytut, są praktykami, ekspertami w dziedzinach, które reprezentują. Każde szkolenie jest indywidualnie konsultowane pod względem merytorycznym i pod kątem doboru trenera.
ZAŁOŻYCIEL KAM INSTYTUT
Socjolog, certyfikowany trener sprzedaży, aktywny negocjator, manager. Od ponad 22 lat w Sprzedaży. Zarządzał zespołami sprzedażowymi oraz pracował na samodzielnych stanowiskach w firmach ogólnopolskich, europejskich oraz globalnych korporacjach. Posiada doświadczenie w pracy z każdym kanałem dystrybucji, w tym od 20 lat bezpośrednio związany z kanałem Modern Trade. Spędził ponad tysiąc godzin na bezpośrednich negocjacjach z sieciami krajowymi i międzynarodowymi. Autor książek nt. Key Account Management i negocjacji. Instruktor Narciarstwa Alpejskiego, miłośnik sztuk walki i uczestnik ekstremalnych biegów OCR.
Wykształcenie
- SGH Warszawa Kolegium Zarządzania i Finansów – doktorat (rozprawa z zakresu przygotowania do negocjacji w key account management)
- PAN/The Institute of Psychology of Polish Academy of Science : studia doktoranckie
- Executive MBA – PAN/ Vienna Institute for International Economic Studies
- Uniwersytet Jagielloński – Socjologia
Praktyka zawodowa
- KAM Instytut – Dyrektor Zarządzający od 11.2018
- Imperial Tobacco Polska S.A. – National Key Account Manager
- Polski Tytoń S.A. – National Key Account Manager
- Star Foods S.A. – Area Sales Manager
Wykłady eksperckie:
- Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania – wykłady z negocjacji
- Akademia Sztuki Wojennej – wykłady z negocjacji na MBA
- Uniwersytet SWPS – wykłady eksperckie z negocjacji
- SGH Warszawa – wykłady eksperckie z zakresu negocjacji
- Wyższa Szkoła Biznesu o. Dąbrowa Górnicza – wykłady na EMBA z negocjacji
Publikacje
- Książka „ Key Account Manager”, Wydawnictwo Difin, 2015
- Artykuł naukowy „Zakresy przygotowania do negocjacji w Key Account Managemencie” Zeszyt Naukowy nr 155. Kolegium Zarządzania i Finansów SGH Warszawa
- Książka „Techniki negocjacyjne”, Wydawnictwo Difin, 2018.
- Rozprawa doktorska „Wieloaspektowość przygotowania w negocjacjach z kluczowymi klientami” SGH, Warszawa 2020.
- Książka „Key Account Management”, Wydawnictwo Poltext, 2021
- Książka „Negocjacje”, Wydawnictwo Difin, 2022